Продавець SkladUA - мережа магазинів сантехніки та побутової техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
333 відгуків
promo_banner
Ярмарковий узвіз 7/9, Дніпро, Україна
+380 (63) 304-99-36
+380 (97) 054-91-27
SkladUA - мережа магазинів сантехніки та побутової техніки

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви маєте право вимагати обмін або повернення товару належної якості без пояснення причин, якщо він не підходить Вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією, за умови, що: - Товар та упаковка мають початковий товарний вигляд (зберігайте оригінальну заводську упаковку сантехніки). - Є Товарний чек нашого інтернет-магазину. Ви маєте право вимагати обмін або повернення товару, якщо в результаті його експлуатації виявився прихований дефект, за умови, що: - Є товарний чек нашого інтернет-магазину. - Претензія пред'явлена до закінчення гарантійного терміну (в разі його відсутності - 14 днів з дня покупки). Обмін / повернення товару не здійснюється в наступних випадках: - Вами були порушені умови експлуатації, установки чи інші встановлені гарантією вимоги. - Товар має дефекти – тріщини, подряпини, відколи, механічні пошкодження (за винятком прихованих виробничих дефектів). При дотриманні всіх перерахованих вище умов, ми повернемо вам сплачену за повернутий товар грошову суму протягом 10 робочих днів з дня повернення товару. При оплаті банківською карткою повернення здійснюється на ту ж картку, з якої була проведена оплата. Необхідно пред'явити висновок від сертифікованого виробником даного товару сервісного центру або органу технічної експертизи. Якщо в результаті експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які не відповідає продавець (виробник), споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на зберігання і транспортування товару. Якщо з якої-небудь причини Ви не можете пред'явити товарний чек, Вам необхідно надати свідка того, що покупка даного товару була здійснена саме в нашому магазині. Щоб уникнути виникнення конфліктних ситуацій, будь ласка, зберігайте товарні чеки на покупки! Обмін/повернення товару здійснюється на нашому складі/магазині після узгодження з менеджером. За адресою м. Дніпро, вул. Ярмарковий узвіз 7/9

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner